8 augusti Cecilia tipsar:

män lämnar inte sin fru för "den andra kvinnan".

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Alltså om du behöver stöd (som om det inte är tvärtom: världen behöver stöd av dina superbraiga tips) så är jag ju inte Kissie direkt. Alltså metafor för att jag inte direkt hade nekat en vänförfrågan från dig. Höhö. (Dessutom hade det varit nice att få tips uppdaterade på någons statusar också. Så att man inte får för sig att slicka på brödrosten, eller nåt.)

2010-08-08 @ 21:45:31
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu är jag lite förvirrad, mer än vanligt alltså... :-/

Vem är frun och vem är den andra kvinnan?!

2010-08-08 @ 22:26:02
Postat av: Kadri

Nja det gör de nog ibland. Min pappa lände min mamma för just den andra kvinnan

2010-08-09 @ 10:18:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget