9 december Cecilias lånehund Meja tipsar:

lita inte på en jaktgalen syster. att hon säger att det är en bra idé att sticka ut på äventyr är bara sant om inte dina tassar redan är uppskurna och slitna från gårdagens äventyr. att en snäll pojke tog hem er, bäddade ner er, gosade med er och gav er tuggben då är inte garanti för att det blir likadant idag. det kan lika gärna bli så att ni inte får komma in i värmen igen förrän era mattar hittat er (tack vare att vänliga själar ringt polisen), bredvid en läskig landsväg efter att ni sprungit omkring i timmar och förvärrat skadorna på varenda liten tass på skaren i snön. det enda positiva med en sån vända är att mattarna blir så glada för att hitta er att ni utan problem kan sno passagerarplatsen fram och kanske rent av få sitta i lillmattes knä medans hon kör hem. fast fotbandagen och att du blir så trött att du inte ens lyfter huvudet när nån kommer hem väger upp. jaktgalna systrar är helt enkelt inte att lita på.

Kommentarer
Postat av: Kadri

sv. stort tack för båda bra svaren. jag måste erkänna att jag har nog då bara sprungit på dessa fanatiska feminister och jag är ärligt rädd för de.när de vill förbjuda rosa leksaker i englad, de vill förbjuda dockor och att tjejer ska bära klänning. jag förstår bara inte det. jag tror att jag är nog lite för mycket lantis att förstå det eller kanske inte tillräckligt utbildad ? Det med människors lika värde tycker jag är en självlarhet. Vad det har med feminismen o göra fattar jag dock inte. Och vad är den manliga motsatsen till feminism ? De måste ju också vilja ha lika värde ju ?

2010-12-09 @ 13:42:15
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Aj då, men det slutade lyckligt verkar det som?

Sv: Hahaha! Du var den enda som tänkte som jag försökte lägga upp till, att alla skulle kommentera med tanke på vad som skulle stå i historieböckerna sen. Tror många blev mer upptagna av att de inte var pålästa, men det är ju inte jag heller.

2010-12-09 @ 17:50:09
URL: http://svorskan.se
Postat av: Anonym

nawhhhh <3 .. saknar min Emil

2010-12-11 @ 01:36:21
URL: http://underbarvackeralskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget