22 juli Cecilia tipsar igen:


inte riktigt redo för ett förhållande med en levande varelse?

skaffa då en asstor gammal kista att vara sambo med. det är ett minst lika spännande projekt att möblera om och göra plats för din nya kista som om det vore en partner. den är vacker att titta på. den har en historia och ett bagage som gör den intressant, men lastar inte dig med det på ett negativt sätt. samtidigt tar den med glädje emot en hel massa av ditt gamla skräp som du har med dig in i förhållandet utan att den blir nedtyngd eller behöver nåt i gengäld. dessutom är den alltid där när du kommer hem, och prioriterar aldrig nåt annat framför dig. inte har den heller någon åsikt om vem du umgås med eller om du ringer för lite eller för mkt. ett stabilt förhållande, om än lite tragiskt, utlovas helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

k, jag läser inte din blogg, kommer nog aldrig göra och om du inte fattar vrf jag kommenterar är du verkligen dum i huvudet.



Puss<3

2010-07-22 @ 16:38:05
URL: http://aliias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är rätt komiskt att du klassar mig för någon jag inte är och helt och hållet är löjlig. Visst, jag kanske borde ''uttrycka'' mig bättre. Men de flesta bloggar har bilder. Så det är inget sammanträffande vrf jag skrev så.. och att skriva att jag är ''fjortis'' .. hahah, löjligt. (: Nu för tiden är fjortis mest ett beteende och .. 35 % utseende inriktat. ''Otrevlig'' ? (: rätt roligt.. vem var det egentligen som började vara otrevlig ? jag .. skrev en kommentar för att vara ''trevlig'', vad får man för svar ? Så innan du öppnar munnen och säger något.. tänk (: '' oavsett så kan det vara läge att fundera över hur du uttrycker dig. du lär komma längre med att bete dig schysst och att jobba mer på dina argument än dina förolämpningar'' och du säger att de är jag som ska börja tänka på de ? ..



wtf. blev lite mkt..

2010-07-22 @ 16:54:36
URL: http://aliias.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahahahaha, vilka lirare det finns.

Detta gäller självklart Amanda.

För att kommentera här på ett relevant sätt, krävs det att man läser blogginlägget, vilket du påstår att du inte gjort och nog inte kommer att göra heller. Hahahahaha

2010-07-22 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget