3 juni Cecilia tipsar:

om tre snabba och effektiva sätt att få grym karma i matbutiken.

  • vänd streckkoderna rätt och lägg de ömtåliga varorna sist. det här är inget latmasktrix från kassörskan, tro mig smärtan är outhärdlig efter att ha räddat varenda dåres baguetter, bananer och basilikaplantor från att krossas under samma dårars egna backar med dricka ett par timmar.
  • lägg tillbaka fröpåsarna du inte vill köpa på rätt ställe. att leta igenom tvåhundra fröpåseställ för att hitta brysselkål till mamma är inte lika roligt som det låter.
  • åtminstone försök få dina ungar att låta bli att tjata, skrika och sjunga samma sång om och om igen som om skivan hakat upp sig. som förälder kanske man kan stänga av ljudet och låtsas som ingenting, men inte som fredagstrött och hungrigt pmsmonster.

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fattar inte ens hur föräldrar kan stänga av öronen. Jag blir tokig när jag haft sådana ungar i butiken i en minut :S

2010-06-03 @ 12:09:14
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Kadri

Jobbar du i butik ??

1. använd självskanning

2. låt mamma köpa sina egna frön

3. ha teip med dig

2010-06-03 @ 13:48:44
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Miccy

Lycka till att få ungarna att sluta. Jag tillbringade en hel semster i bilen med att bara lyssna på samma band om och om. Mina föräldrar var rätt trötta på den historien sen

2010-06-03 @ 16:00:55
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget