18 mars Cecilia tipsar:

den som själv har ont om framgång kan alltid snylta på nån annans
och låtsas att h*n också är framgångsrik.

eftersom jag känner den fantastiska Lina Söderholm som illustrerat
den här boken så tycker jag att ni alla ska köpa den.

för ju mer böcker hon säljer desto mer framgångsrik kan man säga att
hon är. och därmed blir jag som känner henne också framgångsrik och ni
som läser min blogg blir ju på det sättet också mer framgångsrika.

ett annat tips är att inte skriva tips när ni är nyvakna. men det kan vi utveckla
en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag får väl lov att köpa den då. Även om jag riskerar att känna mig som världens sämsta lärare efter att ha läst den.

2011-03-20 @ 09:32:43
URL: http://superficialragdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget